Algemeen – Frequety Ask Questions (Veel gestelde vragen)

Hoe kan ik een nieuw support ticket in te dienen?

Om een ​​ticket in te dienen, neemt u de volgende stappen:

1. klik op ‘Support’.
2. Om een nieuw ticket te beginnen klik op ‘Maak een nieuw ticket’ aan de linkerkant van uw scherm.
3. Selecteer waar het ticket betrekking op heeft, vul uw emailadres en een onderwerp in.
4. Noteer uw probleem in de ‘Body’-blok en’ Opslaan ‘als je klaar bent.

Hoe kan ik het wachtwoord van mijn ‘Customer Area’ reset?

U kunt uw ‘Customer Area / Klantenomgevin’-wachtwoord in het Klant Ruimte of vanuit de login pagina wijzigen.

Wijzig uw wachtwoord in Klanten omgeving.
1. Log in in de Control Omgeving.
2. In de rechter bovenhoek u zult uw gebruikersnaam zien. Klik op deze en kies ‘Wijzig wachtwoord’.
3. Verander het wachtwoord in en klik op ‘Opslaan’. Uw wachtwoord is gewijzigd.

Verander het wachtwoord van de login pagina.
1. Ga naar de loginpagina.
2. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’.
3. Vul uw e-mailadres en gebruikersnaam. U ontvangt een mail met een link naar je wachtwoord te wijzigen.
4. Klik op de link een nieuw wachtwoord instellen.
5. Klik op ‘Opslaan’. Het wachtwoord is gewijzigd.

Waar kan ik de geschiedenis van mijn support tickets vinden?

Een overzicht van al uw tickets kunt u vinden onder ‘Support’.
De tickets worden gecategoriseerd door de datum van de laatste update.
De meest actieve tickets worden weergegeven op de top.
De oudere en afgerond die worden weergegeven op de bodem.

Hoe weet ik of mijn ticket is beantwoord?

Wanneer u een antwoord op een open ticket ontvangt, krijt u een melding per e-mail toegezonden.
Log in op de Klanten Omgeving en klik op ‘Support’ om het antwoord te bekijken.
Klik op de ‘Ticket-ID’ aan de specifieke ticket te openen.

Kan ik een bepaald ticket verwijderen?

Op dit moment is het niet mogelijk om een ​​ticket te verwijderen.
Wij vinden het belangrijk om een complete geschiedenis te behouden.
Als er een dwingende reden om een ​​ticket te verwijderen, stuur dan een ticket.

Kan ik mijn support ticket bewerken?

U kunt uw ticket niet bewerken.
U kunt wel een antwoord met aanvullende informatie toevoegen.

1. Log in om ‘Klanten omgeving’ en klik op ‘Support’.
2. Klik op de ‘Ticket-ID’ van uw support ticket.
3. Klik op ‘Antwoord toevoegen’ om extra informatie toe te voegen aan uw ticket.

Waarom betalen via PayPal

PayPal is een betalingssysteem waarmee je veilig, eenvoudig en snel kan betalen. Afgezien van transactiekosten van 1,5% over de orderwaarde is het gebruik van PayPal gratis.

Bij MBS Designs and Hosting zijn de prijzen erg laag. Extra kosten (bijvoorbeeld de transactiekosten) zijn niet inbegrepen in onze verkoopprijzen. MBS Designs and Hosting brengt alleen extra kosten in rekening wanneer u ervoor kiest gebruik te maken van ‘extra diensten’, zoals bepaalde betaalmethodes.

Maak een gratis PayPal-account aan en koppel deze aan je bankrekening of creditkaart. Dan wordt winkelen via Internet veilig en nog eenvoudiger. Vind meer informatie over PayPal op de website van PayPal.

Ik kan mijn vraag niet vinden

Indien u uw vraag of probleem niet in onze FAQ tegen komt, kunt u hiervoor een probleem ticket aanmaken.
Dit kan op 2 manieren via onze Helpdesk:

  1. Ticket systeem
  2. Op telefoon nummer: +31 (0)15 8893336
  3. Via mail: support@mbs-designsandhosting.nl